reklama

Vybielená Katarínka (foto)

Zima je takmer za nami, no poriadného snehu sme sa nedočkali... Tiež vám to chýba? Tie poletujúce snehové vločky, "chrušťanie" snehu pod nohami, oslepujúca bielota? Vychutnajte si s nami pokoj snehovej prikrývky, ulahoďte svojmu zraku a zoznámte sa s Katarínkou v čase zimy, keď bolo snehu dostatok. Ostáva nám len veriť, že sa tento rok sniežiku ešte dočkáme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Od začiatku netrpezlivé očakávanie, čo možno zazrieť za rohom. Alebo- známa trasa od tábora ku kostolu.
Od začiatku netrpezlivé očakávanie, čo možno zazrieť za rohom. Alebo- známa trasa od tábora ku kostolu. 

Od začiatku netrpezlivé očakávanie, čo možno zazrieť za rohom. Alebo - známa trasa od tábora ku kostolu.

Krivoľako k našej Katarínke! No stojí to zato - Katarínka v bielom šate má ešte väčšie čaro.
Krivoľako k našej Katarínke! No stojí to zato - Katarínka v bielom šate má ešte väčšie čaro. 

Krivoľako k našej Katarínke! No stojí to zato - Katarínka v bielom šate má ešte väčšie čaro.

Krivoľako k našej Katarínke! No stojí to zato- Katarínka v bielom ošate má ešte väčšie čaro.
Krivoľako k našej Katarínke! No stojí to zato- Katarínka v bielom ošate má ešte väčšie čaro. 
Katarínka v bielom šate má svoje čaro.
Katarínka v bielom šate má svoje čaro. 
Katarínka v bielom šate má svoje čaro.
Katarínka v bielom šate má svoje čaro. 
Snehová čapička dodáva miestu ešte silnejší nádych zastaveného času. Ticho zimy sa nesie vôkol a pokoj zohrieva vašu dušu. Na chvíľu možno zabudnúť na bežné starosti živote.
Snehová čapička dodáva miestu ešte silnejší nádych zastaveného času. Ticho zimy sa nesie vôkol a pokoj zohrieva vašu dušu. Na chvíľu možno zabudnúť na bežné starosti živote. 

Snehová čiapočka dodáva miestu ešte silnejší nádych zastaveného času. Ticho zimy sa nesie vôkol a pokoj zohrieva vašu dušu. Na chvíľu možno zabudnúť na bežné starosti života.

„Ja som cesta, pravda, život. Kto ma bude nasledovať, bude mať život večný.“
„Ja som cesta, pravda, život. Kto ma bude nasledovať, bude mať život večný.“ 

„Ja som cesta, pravda a život. Nik nepríde k Otcovi, iba cezo mňa.“ (Jn 14,6)

„Ja som cesta, pravda, život. Kto ma bude nasledovať, bude mať život večný.“
„Ja som cesta, pravda, život. Kto ma bude nasledovať, bude mať život večný.“ 
Potom, čo človek opustí kostol, objaví ďalší skvost - kláštor vo svojej holej jednoduchej kráse. Biela zima v kontraste s červenými múrmi.
Potom, čo človek opustí kostol, objaví ďalší skvost - kláštor vo svojej holej jednoduchej kráse. Biela zima v kontraste s červenými múrmi. 

Potom, čo človek opustí kostol, objaví ďalší skvost - kláštor vo svojej holej jednoduchej kráse. Biela zima v kontraste s červenými múrmi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Medzi múrmi
Medzi múrmi 
Medzi múrmi
Medzi múrmi 
Možno čaká na teba, aby si ju zohrial ;)
Možno čaká na teba, aby si ju zohrial ;) 

Možno čaká na teba, aby si ju zohrial ;-)

Pohľad, ktorý malo možnosť uvidieť len pár očí: letecký záber na Katarínku počas krásnej bielej zimy.
Pohľad, ktorý malo možnosť uvidieť len pár očí: letecký záber na Katarínku počas krásnej bielej zimy. 

Pohľad, ktorý malo možnosť uvidieť len pár očí: letecký záber na Katarínku počas krásnej bielej zimy.

Autor leteckého záberu: Ivan Holub


Zima príídi! Nech sa zase môžeme s tebou pošantiť! :)
Zima príídi! Nech sa zase môžeme s tebou pošantiť! :) 

Zima príídi! Nech sa zase môžeme s tebou pošantiť! :)

Autor fotiek (okrem leteckého záberu): Peter "Benignus" Herceg,

Zima 2010, 2013. Katarínka, Dechtice.

Autor blogu: Katka "Kasione" Novanská

katarinka

katarinka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Projekt Katarínka - venujeme sa záchrane ruín barokového Kláštora sv. Kataríny Alexandijskej pri Dechticiach v Malých Karpatoch a všetkému čo súvisí s poznaním histórie a s dnešným rozvojom tohto výnimočného miesta. Viac na www.katarinka.skFotografie z tohto miesta nájdete na:www.katarinka.sk/sk/foto Zoznam autorových rubrík:  Čo nám zíde na um, keď sa poviNejaká tá báseň...a či úvaha?Naše workshopyČosi na úvodSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu